пʼятниця, 8 квітня 2016 р.

Країна Здоров’я

Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.

Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я — дбай!

Здоров'я — це одна з найбільш життєво важливих цінностей людини, це те, без чого вона не може бути щасливою. Здоров'я — це коли не болять органи тіла, маєш добрий апетит, міцний сон, коли легко вчитися, коли ти активно працюєш, енергійний на уроках фізкультури та інших уроках, перебуваєш у хорошому настрої і т. д. Тому для виховання бережливого ставлення до свого здоров'я, вміння створювати позитивну атмосферу навколо себе з дітьми молодших класів і була проведена пізнавальна година «Складові здоров’я».
На тест питання учні  надавали правильні відповіді про корисні і шкідливі звички та їхній вплив на здоров'я. а також гуманне ставлення до людей з фізичними вадами. Були наведені приклади життєвих ситуацій і як требо поводитися. А на завершення читали тематичні прислів’я.







Немає коментарів:

Дописати коментар